vrijdag 6 november 2015

Montzen Gare

Ook al wist ik dat de resterende treinstellen al lang waren weggehaald, wou ik hier toch nog naartoe.
Het zag er op foto's best nog wel indrukwekkend uit; was dat een enorme vergissing! Maar ik dacht, we zijn hier nu toch, ik kan evengoed wat fotograferen nu. Vooral de diepte in de lijnen van de perrons, daken,... waren interessant om vast te leggen. Sommige lokaaltjes waren ook oké. Maar mocht ik op voorhand geweten hebben wat het zou zijn, had ik toch twee keer nagedacht.
Waar ooit de sporen lagen, lag nu rommel. Er lag ook heel wat confetti op perrons?? 
Een man had ons gehoord (vreemd want we waren echt niet luidruchtig of dergelijke), en kwam eens kijken wat we aan het doen waren. Hij maakte er geen probleem van dat we daar waren. Hij heeft ons zelfs doorverwezen naar Station Hombourg, mochten we treinen willen fotograferen. Maar hierover later. :)










Bezocht op 02/11/'15

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.