woensdag 26 augustus 2015

R.I.P Villa Vigie

Zoals ik eerder al had laten weten in mijn vorige post, ben ik een kijkje gaan nemen naar Villa Vigie. Ik had online niets gevonden over de staat er van, en ik hoopte dat het er nog zou staan! Maar helaas. Dit is de staat van Villa Vigie...


Bezocht op 12/08/'15

Deze wordt dus gerenoveerd, nog een locatie om van het lijstje te schrappen. :( 
Gelukkig waren we niet speciaal voor Vigie naar ginder, we waren toevallig dichtbij en een kijkje gaan nemen kan nooit kwaad!

Dit vind je misschien ook leuk... 




Villa Nottebohm



Trash Garage







IM Powerplant Koeltoren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.