maandag 31 augustus 2015

Mededeling

Het is 31 augustus, wat betekent dat morgen school opnieuw begint. Aangezien ik nog student ben, zal ook ik terugkeren naar de schoolbanken.
Ik heb in de vakantie veel tijd gehad om te gaan urbexen, de laatste weken is dit jammer genoeg minder geweest, maar nu zal ik nog veel minder tijd hebben hiervoor. Ik ga echter wel proberen om minstens 1x per maand te urbexen! September wordt nog een urbex-maandje, hierna zal het afzwakken door school, en ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Ik heb al heel lang geen post meer geplaatst, maar ik ben zeker niet gestopt! Dat wou ik jullie ook even melden. Er zal hopelijk heel snel weer een uitstap zijn waar ik een report over kan schrijven!

Er staan al enkele weken twee uitstappen gepland, maar er komt steeds weer iets tussen. Ik hoop deze ergens in de komende weekends te doen.
Hierbuiten, staat er nog een hele leuke aan te komen, die ik zeker wil doen!

Volg mijn blog op Blogger of Bloglovin' zodat je meteen ziet wanneer er weer een report verschijnt!

Groetjes, Deia

Follow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.