zondag 13 september 2015

Chambre du Commerce

Na eventjes weg geweest te zijn, hier weer een nieuwe locatie!
De Chambre du Commerce, een pareltje van een locatie, enorm mooi en overweldigend vanaf het moment dat je er binnen komt. Ook heel groot, ik heb hier toch wel een heel tijdje in rond gelopen, omdat er echt zo veel te zien is buiten enkel de grote hal, het zou mij echt niet verbazen mocht ik dingen gemist hebben: wat wel zonde is. De grote hal is wel een beetje mijn focus geweest.
Deze locatie is helemaal gespaard gebleven van vandalisme, wat het nog mooier maakt.
Op sommige plaatsen is het verval wat duidelijker dan op andere plaatsen.

Ik weet niet exact wanneer, maar deze locatie zal over enkele tijd gerenoveerd worden.































Bezocht op 13/09/'15
Deze locatie is legaal bezocht

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.