maandag 29 juni 2015

Kasteel van Mesen

Mijn vader en ik waren gisteren een locatie aan het zoeken waar we naartoe zouden kunnen gaan. Hij kwam op verschillende locaties, die we zeker ook nog gaan bezoeken, maar voor toen werd het Het Kasteel van Mesen. Ik wist niet wat me te wachten stond, en voelde toch ook een beetje teleurstelling dat het kasteel in afbraak stond. Het was helemaal afgezet, maar met een beetje handigheid zijn we dan toch maar binnen geraakt op de werf. Gelukkig was er niemand aanwezig op de werf! Het kasteel zelf was te gevaarlijk om nog te betreden, dat zagen wij zelf ook wel. Dus zijn we erbuiten gebleven, en gelukkig: ik hoorde een brokstuk naar beneden vallen. Ik wil wel veel over hebben voor een foto, maar het kasteel zag er uit alsof het elke moment zou kunnen invallen. Jammer dat deze mooie locatie afgebroken word. Al heeft een andere urbexer ons weten te zeggen dat het Kasteel van Mesen al 2 jaar in afbraak staat, en het nog steeds niet helemaal weg is.

Teleurstellend, maar ik heb toch het kasteel van buitenaf gefotografeerd!









Bezocht op 28/06/'15


Dit vind je misschien ook leuk...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.