dinsdag 30 juni 2015

Skipiste Casablanca

Op dezelfde dag dan dat we naar Den "Ouven" Dok geweest zijn, zijn we ook geweest naar de Skipiste Casablanca. Een speciaal moment, want ongeveer 9 á 10 jaar geleden ben ik daar nog gaan skiën. Al lang geleden, en ik was toen nog heel jong (rond de 6 á 7 jaar), dus ik kon mij geen duidelijk beeld meer voorstellen bij wat er ooit geweest was. Beelden kwamen wel een beetje terug toen we aangekomen waren aan de skipiste. Tsja, skipiste? Wat er nog van overblijft. Het beeld dat ik toen zag was zo overweldigend. Het was heel mooi. Een restant van de skipiste een aantal meters boven de grond, het zag eruit alsof het elk moment zou kunnen omvallen. Een huis dat lijkt alsof het in 2 gehakt is... Heel speciaal.
Het was niet moeilijk om op het domein binnen te geraken. Wat wel moeilijker was, was dicht bij de restant van de skipiste komen, door al het hoge gras.
Maar het was zeker de moeite waard!


















Bezocht op 06/06/'15


Dit vind je misschien ook leuk...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.