zondag 28 juni 2015

Hof van B

Het Hof van B, een locatie die mij meteen in het oog sprong toen ik hem op andere urbex sites zag passeren. Ik moest en zou de locatie dan ook vinden. Mijn moeder, vader, vriend en ik hebben een week lang gezocht naar de locatie en uiteindelijk gevonden. Ik was super blij dat we de locatie hadden gevonden! We zijn er dan die dag ook meteen naar vertrokken. We begonnen eerst aan de voorkant van het gebouw een ingang te zoeken, maar nogal logisch dat we daar niets vonden. Aan de achterkant hadden we wel geluk! We waren heel snel binnen en we waren meteen aan de prachtige trap. Ondanks we niemand anders gezien hadden, vermoedde we wel dat er nog iemand anders binnen was aangezien we veel lawaai hoorden. Het jammere aan het Hof van B was wel dat er al heel erg veel graffiti gespoten was, maar ja dat moesten we er dan maar bijnemen.


















Bezocht op 07/06/'15


Dit vind je misschien ook leuk... 









1 opmerking:

  1. Net voorbij deze locatie gereden. Blijkbaar zijn ze het gebouw nu aan het afbreken.

    BeantwoordenVerwijderen

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.