donderdag 9 juli 2015

Op stap

Mijn vader zei al een paar dagen hoe hij een vervallen fabriek wist zijn met niet ver van daar een verlaten huisje. Dus vandaag zijn we er eindelijk eens naartoe gereden. Mijn moeder die wel wat benieuwd was, wou er ook naar toe gaan en nam ook haar fototoestel mee. Eerste bestemming was de fabriek. Ik wist niet wat het zou zijn. Bij aankomst was er één ding dat meteen opviel: Vervallen was het zeker! Er stonden nog maar 2 muren van recht, van een andere was er geen teken dat er ooit een muur had gestaan, en de andere was gewoonweg omgevallen. Heel de hoge bakstenen muur lag gewoon op de grond. Het was heel onstabiel, en gevaarlijk! Dus voor degene die deze fabriek weten zijn, en hem willen bezoeken: Het betreden van deze fabriek is levensgevaarlijk! Ik ben er zelf ook niet in geweest, maar gewoon er langs gebleven. Naast de fabriek stond wat volgens mij ooit een kantoortje was. Dat zag er al iets stabieler uit en viel nog wel te betreden. Maar al bij al, weet ik dat er sommige urbexers zijn, dat deze locatie geen urbex meer zullen noemen maar "een vervallen krot". (Ik ben dan ook redelijk zeker dat deze locatie reëel onbekend is en ook geen naam meer heeft) Het heeft voor mij nog wel ergens een charme, maar het was niet denderend en we zijn er niet lang geweest. Daarmee zijn er ook maar 5 uiteindelijke foto's uit de bus gekomen.

Dit was ook de eerste keer dat ik de HDR functie op mijn fototoestel heb gebruikt. Het kan dus zijn dat er tussen mijn foto's een nog wat mislukt experiment zit... Hehe.

Hierna gingen we door naar wat een verlaten huisje moest zijn, maar bij aankomst zagen we er gewoon een auto bij staan. Niet verlaten dus... Kan gebeuren, jammer!






Bezocht op 09/07/'15

Ik hoef geen reacties op deze foto's dat dit geen urbex is maar gewoon een vervallen krot.
Urbex is het fotograferen van een verlaten/vervallen gebouw dat niet meer openbaar toegankelijk is.
Dit gebouw valt dus onder urbex. 
Misschien is jouw mening anders dan de mijne, maar dit is de mijne!


Dit vind je misschien ook leuk...









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Tips en meningen zijn welkom. Deze reactie-ruimte dient enkel over urbex/fotografie te gaan. Reacties buiten dit onderwerp worden genegeerd en verwijderd.